Myanmar Mobile Users' Club ရဲ့ Documents ေတြကို ယာယီ စုစည္းထားတဲ့ ေနရာေလး တစ္ခုပါ။

Tuesday, July 10, 2012

လာမည့္ႏွစ္မွာျဖစ္ေအာင္လုပ္ရမယ္

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ဒီေန႕ ရန္ကုန္၊မႏၱေလးမွာပါ MMUC ၏ႏွစ္ပတ္လည္ပြဲေလးကုိ အားလုံးအေကာင္းဆုံး၀ုိင္၀န္းဆင္ႏႊဲႏုိင္ခဲ့ပါၿပီး။ “ကၽြန္ေတာ္မပါပါ”
ဒါေပမယ့္ Admin မ်ား Member မ်ားအေနနဲ႕ဒီGroupေလးကုိ ဒီထက္မကပုိမုိ တုိးတက္ေအာင္ျမင္ေအာင္
ေဆာင္ရြက္ေစခ်င္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ Group ေလးဟာအရမ္းခ်စ္စရာေကာင္းပါတယ္ ရည္ရြယ္ခ်က္လည္းေကာင္းတဲ့ Group ေလးပါ။
ကဲတစ္ႏွစ္ၿပီးၿပီးဆုိေတာ့ေနာင္တစ္ႏွစ္ဒီထက္ပုိေကာင္းေအာင္ ႀကဳိးစားရၾကမယ္ဗ်ဳိ႕။ ကဲအဲ့ဒါေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕
အားလုံးမွာတာ၀န္ရွိပါတယ္ဗ်ဳိ႕။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အားလုံး လုပ္ရမယ့္ကိစၥေလးေတြရွိေသးတယ္ေနာ္

၁။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ Forum လုပ္မယ့္ကိစၥကုိေအာင္ျမင္ေအာင္၀ုိင္၀န္းၾကဖုိ႕
၂။ အဲ့ဒီလိုေဆာင္ရြက္ရာမွာ member မ်ားအေနနဲ႕တတ္စြမ္းသမွ် ၀ုိင္၀န္ကူညီ လွဴဒါန္ၾကဖုိ႕
၃။ ေနာက္ႏွစ္ပတ္လည္ပြဲေတြမွာ ဒီထက္မကစည္းကားတဲ့ပြဲေလးျဖစ္ေအာင္ စီစဥ္ၾကရေအာင္ဗ်ဳိ႕။

Forum ကိစၥကုိေအာင္ျမင္ေစခ်င္တယ္ဗ်ဳိ႕။ ဘာလုိ႕လဲဆုိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ႏုိင္ငံအေနနဲ႕လည္း
အဲ့လုိစက္ရုပ္၊ပန္းသီးေတြနဲ႕ ပတ္သတ္ၿပီးျပည့္စုံတဲ့ Forum ေလးျဖစ္ေစခ်င္တယ္ဗ်ာ။
နည္းပညာအရ လူတုိင္းျမန္မာလုိဖတ္ႏုိင္ရင္အရမ္းေကာင္းပဲဗ်ဳိ႕။ တနည္းအားျဖင့္ စကားလုံးအႀကီးႀကီးေတြေျပာ
ရရင္ ႏုိင္ငံအတြက္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ Group က လုပ္ေပးႏုိင္တာတစ္ခုပဲေလ။ MMUC ၀ုိင္းေတာ္သားေတြအားလုံးႀကိဳးစားရင္ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္ဗ်ာ။ လူ ေထာင္ခ်ီတဲ့အားရွိေနၿပီးေလ။
အားလုံးတတ္ႏုိင္သမွ် လူအား၊ေငြအားနဲ႕၀ုိင္၀န္းႀကိဳးစားၾကရေအာင္ဗ်ာ။